رسیدم...
حرم امام رضام...
به دکی میگم اینقدر همه چی یهویی بود که هنوز لود نشده...
تا نرسیدم و صحن آزادی رو ندیدم باورم نشد!
خدا رو شکر.
ما را در سایت 33-90 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: شنبه 21 اسفند 1395 ساعت: 19:13