میلاد حضرت علی بر همگی تون مبارک.
پ.ن
مامان از دیروز بعد از ظهر حالش رو به بهبود رفته.
وقتی ازش پرسیدم غذا میخوری؟، و در جواب گفت که آره، ذوق کردم.
بعد از چندین روز داشت غذا میخورد.
ممنون از احوالپرسی ها و دعا هاتون.
ان شاءالله همه تون شاد و سلامت باشین.
خداوند این روزهای تلخ رو از سر همه به خیر بگذرونه.
ما را در سایت 33-90 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171