35-264

خرید بک لینک

امکانات وب

صب تلفن خونه زنگ خورد. شماره خونه داداشم بود. برداشتم و گفتم: جانم؟

جوجه با خنده گفت: للاااااااااام!

- سلام عششششقم! حالت چطوره؟؟؟

- عمه! اوباب بخر!

- حباب چقدری؟

- حباب گنده ی گننننده!

- باشه عزیزم!

...

ظهر گوشیم زنگ خورد... شماره خونه داداشم:

- سلام

- للاااااااام!... عمه اوباب میخوام!

- قربونت برم الهی! باشه. میگیرم.

- الان میخوام!

- الان سر کارم عمه.

- عمه! اوباب گننننده!

...

شب گوشی خونه زنگ خورد... شماره خونه داداشم...

- للاااااااام!

- سلام عسلم!

- عمه اوباب گرفتی؟

...

داستان جدید جوجه... حباب بازی...

33-90...

ما را در سایت 33-90 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:54

صفحه بندی