35-155

خرید بک لینک

امکانات وب

چند وقت پیشا یه جا خوندم، اگه یه موقع واسه خودت نشستی بعد یهو میبینی وای چقدر حالت خوبه، صلوات بفرست... و اگه برعکسش بود استغفار کن...

حدیث بود به گمونم. نقل به مضمون کردم.

حالا، تو یه جمعه شب پاییزی بارونی، نشستم تو کارگاه و چکش قلم به دست هی صلوات میفرستم...


پ.ن

من اومدم حال خوبمو سهیم بشم... اونوقت اون یه برش کوکو سبزی، تنها خوراکی که داشتم باید رو گاز کربنیزه میشد؟ آخه این انصافانه ست؟! :)))


33-90...

ما را در سایت 33-90 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: شنبه 17 آذر 1397 ساعت: 0:34

صفحه بندی