
باتری گوشیم ورم کرد!درش آوردم. البته رفته بودم به اس دیم سر بزنم که فهمیدم. چند روزی گوشی نداشتم. در واقع بدم نمیومد در دسترس نباشم. برا همین پروسه ی خرید باتری به طول انجامید. الان دو هفته هم هست که تلویزیون خرابه. خونه کلن در سکوته! ... از صبح داشتم کارای نهایی ماکت پروژه ی مربوط به کودکان رو انجام میدادم. ... حس شب ژوژمان دارم! دلشوره!... صب باید بفرستمش بره نصف جهان. و این وسط مخ ایده آلیست کامل گرای گیر بده ی کلید کنم هم ول کن نیست!...
ادامه مطلب