
به خودم قول داده بودم که دامنه ی انتخابم فقط دیوان حافظ باشه.دو هفته ای هم تایم گذاشتم براش.غزل های مختلفو نشون کردم. خط کشیدم. بیت اصلیشو های لایت کردم.اصلا رفتم حافظ جیبی و یه هایلایتر گرفتم که تو م...
ادامه مطلب
تو بخش کودک شهر کتاب داشتم برای خودم میچرخیدم و به اسباب بازی هایی که میشد در آینده برا جوجه گرفت فکر میکردم که یکی صدام کرد... یه دوستی که از پیش دانشگاهی دیگه ندیده بودمش!!!... چهره ش اصلا عوض نشده بود... فقط یادمه اون موقع ها تو دبیرستان کلاس های مانا نیستانی رو میرفت و علاقمند به کاریکاتور و تصو...
ادامه مطلب
جمعه...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب